lördag 8 januari 2011

Nyårsafton 2010/2011

Välkommen 2011!
I det stora hela är jag väldigt nöjd med 2010 och har ännu högre förväntningar på 2011.
Jag har inga nyårslöften men däremot några mål som jag hoppas nå. Kan nämna några här:
* Ta mig igenom Vasaloppet igen och förbättra min tid... (borde inte vara så svårt, men har ännu inte åkt en meter)
* Tävla i kettlebell igen och denna gång med 16 kg eller 24 kg. Spännande!
* Utveckla mig själv som instruktör. Har anmält mig till ett convent i januari och en "steg 2 combat" i oktober.
* Börja i simning - jag har alltid velat kunna crawla.

Nästa 3 saker som jag nämner känns fel att kalla mål, så jag kallar dem önskningar istället:
* Träffa en kärlek
* Få förlängt kontrakt på skolan där jag jobbar (eller skaffa ett annat jobb)
* Komma iväg på en längre resa.

Som ni märker är jag redan inne i 2011 och rör men innan jag drömmer mig iväg för mycket tänkte jag bara avsluta med några bilder från den sista dagen 2010. En harmonisk dag :)

Några timmar på badhuset med diverse behandlingar, simning och hopp från 5:an!
Värdinnorna på festen!

Mejeriet var en perfekt festlokal med mysig stämning och riktigt god mat


Music Quiz & partyhattar

Tolvslaget :)

Homie hittade en spark... yiii hoooo!





Chips är gott!



Efterfest at my place till cirka 06. Korv med bröd var poppis!

Jonas agerade DJ

Inga kommentarer: