måndag 28 februari 2011

27/30 Detta klarar jag mig inte utan


Oh my god!
Jag har skrivit så mycket i bloggen det senaste att jag helt har glömt bort min bloggutmaning.
Här kommer därför ämne 27 av 30.

Det finns väldigt många saker som jag inte klarar mig utan och frågan är hur ytlig man ska vara.
Jag blandar hej vilt och tar de 10 första sakerna jag kommer på, utan inbördes rankning.
  1. Min familj
  2. Mina vänner
  3. Träning
  4. Mat
  5. Jobb, saker att göra
  6. Sömn
  7. Vatten
  8. Nike
  9. Musik
  10. Sol & värme
Vad klarar ni er inte utan?
En härlig bild från sommaren 2009. God mat, vatten, saker att göra, vänner, sol och värme.
Vattenmelon är galet gott!

1 kommentar:

Pernille sa...

Hvis der kun var én ting jeg måtte spise resten af mine dage.... osv... You know the drill!