tisdag 1 mars 2011

28/30 Där tränar jag helst

Om ni inte redan har förstått det så är jag helt såld på min arbetsplats och träningsanläggning sedan cirka 11 år tillbaka. Svaret är alltså enkelt, jag tränar helst på Arena Älvhögsborg.
Jag tycker att vi har duktiga instruktörer, fina lokaler, bra utrustning och en skön atmosfär.

Självklart tränar jag gärna på stora konvent och det är aldrig fel att testa utbudet på andra anläggningar. Men i det långa loppet, i den vardagliga träningen så slår inget (som jag hittills har besökt) Arena Älvhögsborg.

Jag hoppas att jag i vår kommer att prioritera att träna UTOMHUS. Min syster har lovat sig själv att börja springa i mars och då kan inte jag vara sämre. Lite mer is får försvinna men sedan ska jag ge löpningen, joggingen, en ärlig chans. Man måste utföra det några gånger innan det blir en vana, ett behov för kroppen.

Inga kommentarer: