måndag 28 februari 2011

Frukost-lunch-middag

Måndag och ännu en dag i lägenheten. Nu börjar jag tröttna på detta ordentligt. Jag blir så frustrerad av att bara ligga här och slappa men så fort jag tar tag i något projekt så känner jag att jag inte är helt ok och jag får avbryta innan jag är klar. Har vaknat till och från under förmiddagen men klev inte upp förrän närmare 14.30, hallå!!!! Hela dagen är ju borta.
För en timme sedan (15.30) åt jag en ljuvlig frukost med massa c-vitamin och håller tummarna att jag kan gå till jobbet imorgon. Frukost? Om man tänker på vad klockan var så var det nog snarare lunch eller till och med middag. Efter denna måltid hoppade jag i varje fall in i duschen med en förhoppning att en uppfräshning av mitt yttre får igång processen i mitt inre. Känns ok!
Gött! Imorgon ska det bli som vanligt igen.

Det finns nog ingen som tycker så synd om sig själv som jag gör när jag är sjuk. Ni har antagligen redan märkt det här i bloggen men jag är verkligen patetisk. Jag tycker att livet är tråkigt, att jag är meningslös, att alla andra gör så mycket roligt osv. Man kanske kan jämföra mig med hur män blir när de får en riktig mansförkylning, hahahaha.
Igår kikade jag igenom min mail och de olika postorderbolagen vet hur de ska få mig på bättre humör. Vem tror ni föll pladask för denna "personliga annons"? Jo, jag!
Klickade hem några Nikeplagg som jag kikat på ett tag och man får ju passa på när det är 30%. Jag behöver faktiskt lite t-shirts att ha på jobbet när det blir lite varmare. Känns inte så passande med tighta linnen på idrottslektionerna, eller hur?

Inga kommentarer: