tisdag 19 juli 2011

Höstkatalogerna...

... har börjat dimpa ner i min brevlåda och jag får typ ångest.
Sommaren har i mina ögon inte ens börjat, jag har för fasen inte ens hunnit bada i havet ännu.
Då känns det sådär lockande att börja bläddra i kataloger och fundera över stickade tröjor, halsdukar, långbyxor och ponchos... suck! Jag tycker verkligen om höstkläder men inte i JULI!!

Jag lägger undan alla kataloger ett tag och plockar fram dem när jag känner mig redo för höstmys. Nu drar jag istället på mig mina skor och min iPod och går ut och går en "morgon"-promenad. Ljudboken är sååå spännande och jag vill veta upplösningen av det hela nu.

Den dåliga uppdateringen här i bloggen har berott på en helt galen och fullspäckad men rolig och trevlig helg. Inlägg om detta kommer under dagen.
Kram på er där ute!

Inga kommentarer: