fredag 30 september 2011

Helg

Så här kan det se ut på helgerna när det är tjejfest. Fick faktiskt slänga en del dagen efter för det var så himla mycket kvar & det går inte att ha sådan frestelser på bordet efter träningen...

* Helger kan verkligen se olika ut.
* Helgerna fram till årsskiftet är nästintill redan uppbokade.
* Min handledare säger att jag kan glömma allt vad helg heter - jag ska skriva dygnet runt fre-sön om jag ska ha en minsta lilla chans att bli klar.....

Jag ska försöka skriva denna helgen... det är svårt att komma igång men jag ska prova en ny taktik denna gång och håller tummarna för att det fungerar. Just nu tittar jag på Idol och jag blev sjukt imponerad av tjejen som gjorde om en av mina favoritlåtar:
Jag ska även sortera in några bilder och kolla igenom min kalender men SEN ska jag slå mig till ro framför datorn och pages eller word, inte blogg eller facebook.

Förra helgen var det fest och då var jag lite piffigare än vad jag är nu när jag sitter här i urtvättade UMBRO-byxor, håret på svaj och en oversizetröja... Kul att man kan variera!

Inga kommentarer: