måndag 28 november 2011

90 dagar kvar

Idag laddade jag ner en app som heter COUNTDOWN till min iPhone. Det är en app där man kan lägga in 5 speciella datum och döpa händelsen som sker på det bestämda datumet. När man sedan klickar på SAVE så kommer det upp en enkel, liten lista där det står hur många dagar det är kvar till händelsen. Perfekt för mig som alltid gjort nedräkningar i min almanacka =)

Jag lade in min födelsedag (den stora dagen närmar sig) och VASALOPPET som blir första delen av en svensk klassiker som jag och min kollega Fredrik ska genomföra under 2012.
90 dagar kvar - var fasen är snön?
Jag har ju lovat mig själv att träna ordentligt i år och känna mig förberedd och redo när jag står där på startlinjen och huttrar den 28 februari. Det skulle passa mig bra om det börjar snöa runt Lucia... då har jag lite tid över till annan typ av träning.
Har ni några bra tips på träningsupplägg för en som har alldeles för lite tid över för att kunna följa de roliga uppladdningarna som finns i diverse tidningar så tas de tacksamt emot =)

Inga kommentarer: