lördag 26 november 2011

Försök till träning

Handleden blir för fasen inte bättre. Jag vilar från BJJ (där det har känts mest), tar det lugnt med armhävningar och andra påfrestande övningar men helt plötsligt hugger det ändå till =(
Nu har jag burit hem en 20kg kettlebell med tanken att jag åtminstone kan köra någon minut per dag. Det är SM om 1 vecka och jag har fortfarande inte provat att köra i 10 minuter! Det är ju skandal och egentligen borde jag dra tillbaka min anmälan... men men, man vet ju aldrig. Det kan ju gå vägen. Jag skulle vilja klara 120 reps, alltså 12 per minut, men jag tror att jag siktar lite högt då. SUCK!!! När ska jag börja träna i tid inför saker och ting och varför får jag alltid någon liten, störande skada precis när jag behöver vara hel och i form för utmaning??

2 kommentarer:

Catarina sa...

Vad roligt att du ska tävla. Jag ska hålla ögonen öppna och se om jag ser dig. Lycka till och hoppas det går riktigt, riktigt bra!

Lina sa...

Troligen en väldigt dum fråga, men har du frågat Mathias B eller Erik om de vill titta på din handled och kanske få lite tips på om den kan lindas, tränas osv?

Tråkigt att gå runt och ha ont :(

Kram