onsdag 23 november 2011

Miljonär i december

Jag har alltid tyckt om kalendrar och när jag var lite ville jag ha så många det bara gick: Bamse, Kalle Anka, choklad, leksaks, skrap, glitter, tv- och radiokalendern osv. Det var ett projekt att hinna med alla men kul var det. Denna rutin har liksom levt kvar men på senare år har jag haft en eller kanske två kalendrar att räkna ner till jul på. En choklad och en från bingolotto.

För någon vecka sedan började de göra reklam för TRISS julkalender och jag föll pladask.
EN SÅN MÅSTE JAG I JUL - har jag nog sagt varenda gång reklamen har visats.
Nu hänger den på min vägg i köket (där jag i 2 år tänkt sätta upp min te-hylla) och ser galet inbjudande ut och det kliar i fingrarna av skraplust.
Det var min käre Victor som i tisdags kom hem med en överraskning bakom ryggen. En för tidig adventspresent till oss båda och jag hoppade nästan upp och ner på stället av iver.
I löööve överraskningar!!!

24 riktiga trisslotter med 24 vinstchanser måste ju innebära att vi nog är miljonärer lagom till jul... blir det lite tyst här på bloggen så firar vi antagligen med en lång resa, just so you know!

Inga kommentarer: