onsdag 7 december 2011

Besök på Stay Active

Jag har tagit tag i mig själv och bokat tid hos Jesper, sjukgymnast på Stay Active som har sina lokaler hos oss på Arena Älvhögsborg. Min handled blir ta mig tusan inte bättre och nu vill jag veta vad som är fel!! Sitter i väntrummet och passar samtidigt på att blogga via mobilen. Det funkar ju riktigt bra. Fortsätter inlägget när fått min "dom" :S

Domen är inte här riktigt ännu.
Jesper klämde, vred, provocerade och böjde för att ta reda på felet och ville att jag skulle gå vidare till vårdcentralen och röntgen. Han tror att det kan vara en spricka i handleden eller något med ligamenten (?). Antagligen är det inte muskulärt i varje fall. Bra eller dåligt? Ingen aning. På fredag morgon kl 08 är det dags att träffa läkaren Bengt Aldell och jag hoppas att han kommer med glädjande besked.

Rådet jag fick i väntan på detta var att vila....
.... det har gått sådär.

Inga kommentarer: