måndag 30 januari 2012

Besöksrekord

Hej alla goa läsare!
För några dagar sedan såg jag till min glädje att jag den senaste veckan hade haft 1205 läsare.
Herregud! Vad hände där liksom? Så himla roligt!

Har jag skrivit om något speciellt? Har bloggen blivit länkad någonstans?
Är läsarna personer som jag känner eller okända individer?
Är det återkommande läsare eller nya varje gång?

För att få lite bättre koll och för att kunna utveckla bloggen positivt så vädjar jag till er:
Snälla, skriv en kommentar i detta inlägg om hur ni hittat hit, vad ni tycker kan förbättras, vad som är bra, vad ni önskar mer av och så vidare.

Sedan får ni självklart gärna kommentera andra inlägg jag skriver/har skrivit eller klicka på "omdömesrutorna som finns under varje inlägg: kul, intressant, tråkigt, mer av detta....

PS: Denna massiva ökning tror jag beror på inlägget om Gladiatorerna som fått väldigt många läsare.
Antagligen för att många söker på det på google.

Inga kommentarer: