måndag 16 januari 2012

Minne av handarbete

Idag när jag var på Älvhögsborg för att ha idrott med mina elever gav Lina i receptionen mig en liten svart påse med mitt namn på. Hon visste inte vad den innehöll eller vem den var ifrån så jag blev riktigt nyfiken :)
Jag öppnade påsen och fann en "broderad" duk som jag gjort i årskurs 3 samt en liten papperslapp med texten: Hej Sofia! Så här cirka 20 år efter, tänkte jag att det kunde vara kul för dig att få något du gjort. Tack för "lånet"! / Fröken Jennie

Hahaha, vilken minnen. Jag minns att jag var stolt över denna skapelse och hur jag kämpade med bokstäverna :) Kul också att Jennie tar sig tid att lya vara på den, skriva en lapp och lämna den till ett ställe där jag ofta är. Hon kunde ju lika gärna ha slängt den.
1000 tack! Den får komma med till nästa julpyntning :)

Inga kommentarer: