söndag 4 mars 2012

I tv-soffan


Idag gick det "riktiga" Vasaloppet av stapeln och det var en fröjd att titta på medan vi avnjöt en en god söndagsfrukost i tv-soffan. Jag blir så otroligt imponerad av åkarna som var i mål på samma tid som det tog för mig att komma knappt halva sträckan. Hur fasen bär de sig åt? Resten av dagen har gått i slapphetens tecken eftersom min förkylning blivit värre igen. Grrrr! Jag har pluggat, umgåtts med Victor och Jojjo, städat och plockat lite, fått iväg viktiga mail och nu ska jag avsluta dagen som den började... nämligen i tv-soffan. Söndagar innebär oftast långkväll med slötittande på Kontoret, Time-out och avslutningsvis Wallander. Alldeles perfekt spänning för mig som inte gillar när det är för läskigt eller hemskt...
Lite slemlösande innan sängdags för imorgon ska jag äntligen ha combat igen... ska bli så skönt att få sätta den här kroppen i rörelse och svettas igen!!

Inga kommentarer: