söndag 1 april 2012

The Hunger Games

Söndagen skulle bestå av ENBART plugg men tillbringades även i sportaffärer på jakt efter skor till min racercykel. Det blev inget köp men jag har nu lite bättre koll på läget...
20.30 var bion, Hunger Games, bokad tillsammans med Elin, Mika och Victor. Innan vi gick dit träffades vi på Butlers och njöt av en "Italian Hot Nut". Jag tycker inte om kaffe men denna var söt och god, perfekt för mig som tydligen blivit helt sockerberoende senaste tiden. Skärpning på det från och med APRIL!

Jag skulle kunna skriva väldigt mycket om filmen vi såg men med respekt för er som kanske inte har sett den så ska jag inte avslöja för mycket. Jag hade inte några förväntningar innan eftersom det enda jag hade hört var att den skulle vara spännande och bra. Jag är nöjd.
Jag var spänd under stora delar av de dryga två timmarna som filmen höll på och hade en skum känsla i kroppen efteråt. Den berör och man, i varje fall jag, får en massa tankar efteråt.
Kolla på trailern och se vad ni tycker?

Inga kommentarer: