tisdag 15 maj 2012

Urk, puh, Paulúns

Ett dygn kvar framför den här datorn... i varje fall i studiesyfte! Målet är att klicka på skicka-knappen innan klockan 21 imorgon och sedan ha en slapp kväll i soffan. Jag vägrar sitta och småsvettas och svära över teknikkrångel när klockan närmar sig 23.55 och det är total deadline. Håller tummarna att jag lyckas hålla mitt mål. Ledig från jobbet imorgon och förutom småärenden och ett boxpass på kvällen så är det bara plugg på schemat...

Konstant huvudvärk i 4 dagar beror nog på mycket tid framför en datorskärm, vätskebrist och sömnbrist. Efter dagens combatpass tyckte jag att jag var värd något smarrigt men ändå inte onyttigt... Nej, inte på en måndag! Måndagar ska det inte syndas på! Mitt köp blev en nyhet, såklart!
En ny dryck från Paulúns serie "Bara bra mat": Kokosvatten med smak av mango och passionsfrukt! 
Fy fasen vad äckligt! Vidrigt faktiskt! Jag har knappt druckit en tredjedel och den är tillbaka i kylskåpet - vilken besvikelse!! Skit också! Det fick bli en kopp varm choklad istället! Det passade bättre en grå och ruggig (höst?)dag.

Seriöst, vad är det för väder? Nu har det varit grått och tråkigt lite för länge. Jag ber nu om sol, från och med onsdag vore nice för det här håller inte.... regn, regn, regn och så lite blåst uppe på det.
Jag fyller snart år och om jag får önska mig någonting så är det att våren pallrar sig hit!!!

Inga kommentarer: