onsdag 1 augusti 2012

SYTYCD och packning

Oj! Imorgon ska jag åka till Kreta. Den semesterresa som jag fick av mina föräldrar i 30-årspresent är här. 1 vecka med sol, bad och böcker väntar tillsammans med hela min familj, minus Victor. Hans semester är slut så han får stanna hemma, stackarn.
Träningen får ta ett steg åt sidan under en vecka. Kroppen ska vilas upp inför höstens aktiviteter och jag tror inte det är helt fel. Jag har ju haft pass och kettlebellklubbsträningar hela sommaren. Ska bli rätt så skönt faktiskt och skulle jag få abstinens så får jag väl helt enkelt gå ut och gå eller simma lite i havet.

Nu borde jag nog börja packa. Har dock fastnat framför So you think you can dance och önskar att jag vore lika graciös i mitt rörelsemönster. Ska bara titta lite till... sen ska jag packa.
Pass, pengar och bikini räcker väl egentligen, det borde inte ta så lång tid =)

Ha det gott så länge!!

Lite för tom när klockan närmar sig midnatt! 

Inga kommentarer: