lördag 29 september 2012

Lidingöloppet 2012

Jag gjorde det!! 
Jag klarade mig undan "repet"! 
Jag kom under fyra timmar! 
Några meter efter målgången! 
Jag har sprungit galet mycket längre än vad jag någonsin gjort!!
 Jag orkar inte skriva om loppet nu. 
Jag lovar att det kommet ett detaljerat inlägg =)
Middag med mycket kött och sedan en drink för att fira Lidingöloppet och EN SVENSK KLASSIKER!!
Jag har fruktansvärt ont i mitt vänstra knä! 
Jag går som en gammal, gammal, gammal tant! 
Jag är besviken på min träning inför loppet! 
Jag är stolt att jag ändå genomförde det! 
Jag är trött och ska nu lägga mig! 
GODNATT! 

1 kommentar:

Liza sa...

grym du är!! Och fasen att vi missade varann. Hade planerat att åka ut till landet och så glömde jag totalt att svara på ditt sms. Förlåt...
Skickar en stor kram till dig!! Du är grym!!