söndag 11 november 2012

Filmbevis

Filmbevis på EN kipping pullup. Detta är filmat dagen efter jag lyckades första gången och resultatet är 
inte alls lika bra som då men jag vill ändå publicera för att ha något att jämföra med (när jag förhoppningsvis blir bättre) 

En trevlig söndag, Johannas 25-årsdag, har snart passerat. Jag har: 
* ... plockat lite
* ... haft besök av Anders, Cicci och söte lille Alfons - äntligen! 
* ... avklarat lite pappersarbete 
* ... ätit Fars Dag-middag på Lextorp med hela familjen
* ... tittat på Solsidan & Beck med dillchips och dip - mums! 
* ... skrivit några skriftliga omdömen i idrott 
* ... tvättat 2 maskiner i vår nya fina tvättmaskin - LYCKA!!! 

2 kommentarer:

SuperSHEro sa...

grymt! Och nu satt min kipp med! :)

SuperSHEro sa...

On request: Visst kan du få se mina första trevande newbie-kipps! :)
http://www.youtube.com/watch?v=90K77Bz6jVo&feature=plcp