måndag 5 november 2012

Kipping EVERYTHING

Sjukt dålig frekvens på uppdateringar här i bloggen den senaste veckan, men det finns en anledning. Jag har varit bortrest. En långweekend i Köpenhamn och jag ägnade all tid till att vara och umgås. 
Jag har en massa inlägg på lager (finns för tillfället bara i mitt huvud) och om tid hittas så kommer det bli en tät skur av inlägg en närmaste veckan. Jag ska alldeles strax åka till jobbet men hinner dela med mig av ett youtubeklipp som jag hittade på bloggen SuperShero - with great balls of iron.

Jag kämpar på med att lära mig kipping men tycker inte att jag kommer någonstans. Trots att detta är en plojfilm inspireras jag och får en ny insikt i rörelsen. OM jag någon gång får till en kipping pullup så håller jag mig nog till den och trotsaralla de andra "kipping-övningarna". Hur gör ni? 

Inga kommentarer: