torsdag 21 februari 2013

Crossfit Trollhättan

Nu är det officiellt även på nätet.
Crossfit Trollhättan växer och från att ibland ha varit ensam på ett pass är vi nu alltid ett gott gäng som sliter, utvecklas och peppar varandra. Och fler lär vi bli.
Har man en gång besökt Daniel i boxen så kan man inte låta bli att komma tillbaka.
Träningen är individanpassad och det känns tryggt att säkerheten alltid går först. Speciellt då det från olika håll skrivs om att crossfit skulle vara farligt.

Det kanske det är också?
Som all annan träning OM man gör fel och inte får rätt coaching.
På grund av mitt vanliga jobb samt mitt instruerande i andra tärningsformer missar jag en del träningspass och det stör mig verkligen. Jag önskar veckan hade fler dagar eller dagarna fler timmar så att jag kunde ägna mer tid mer Crossfit Trollhättan.

http://crossfittrollhattan.se/ 

Inga kommentarer: