torsdag 27 juni 2013

Avicii - Wake Me Up ft. Aloe Blacc

En torsdag med väldigt ostabilt väder. 
Verkade bli regn och lite kallt när jag & Jojjo skulle ut och gå imorse men det blev galet varmt. 
När jag sedan skulle plugga crossfit på gräsmattan kom regnet så jag fick snällt stanna inne. 
Jag och Victor skulle ha skrapat färg och påbörjat lite målning av hus och "snickarbod" men dessa planer blev inställda och istället åkte vi och lagade bilen samt handlade lite smått och gott. 
Bland annat en elektrisk flugdödare!! Nu, jäklar! De här förbaskade flugorna går mig på nerverna!! 

Jag är väl sen som vanligt men vill ändå rekommendera en låt som spelas på repeat här hemma sedan några dagar tillbaka. Väldiga diskussioner på youtube om att detta inte är den officiella musicvideon men just nu struntar jag i det. Den passar till låten och i väntan på "den riktiga" så får den duga! 

Wake me up - Avicii och Aloe Blacc! 


Inga kommentarer: