fredag 5 juli 2013

En härlig fredag - going to Stockholm

Liten sovmorgon.
Huskur mot förkylning.
Snabbstädning av huset.
Fix med far inför Victors födelsedag.
Fyra timmar på ett kvalmigt tåg till Stockholm.
Underbar catch-up med Bedros och god mat och en kopp te.
"Incheckning" i Lizas lägenhet där jag fått äran att sova i två nätter.
Lite packning, check av tunnelbanetider och några sidor i Crossfit-häftet!

Behöver jag säga att jag är mer än nöjd med denna fredag & att jag är sjukt nervös inför helgens kurs?
Hett citronvatten, Ipren, Strepsils och Omega-3 
Lite plugg på tåget och även nu innan jag somnar och förmodligen drömmer om Crossfit! 
God middag med Bedros på ett Deli på Rörstrandsgatan - minns varken namnet på stället eller på maten... 
Beställt lite produkter från Bodystore.se - kan tänka mig att det behöver fyllas på med energi under kursen och förhoppningsvis tål min mage dessa då de ska vara 100% natural =)
Omdöme om dessa kommer...

Inga kommentarer: