måndag 15 december 2014

Lite som julafton

Medan jag satt i köket och åt lite mat så här inför träning med TKSK så passade jag på att kolla min mail. Bland alla reklammail med julklappserbjudanden fanns ett med Terese Alvén som avsändare och titeln Vinnare i bloggen Spark i baken. Det pirrade lite i magen när jag klickade på öppna.

Det stämde.
Jag läser bloggen Spark i baken varje dag och 1-24 december pågår där en julkalender. Varje dag öppnas en lucka med en tävling och för att delta ska man svara på en fråga och motivera varför man ska vinna den aktuella produkten. Igår deltog jag genom att nämna en folkhälsosjukdom där risken att drabbas kan sänkas genom regelbunden fysisk aktivitet. Jag skrev sedan en motivering till varför just jag skulle vara en av de tre lyckliga vinnarna av Terese nyligen utgivna bok "Träna tillsammans med familjen". Och jag vann!! Så himla roligt! Känns lite som julafton faktiskt! Tänk vad roligt jag och Elliot ska ha när han blir lite äldre =)
Min vinst

Inga kommentarer: