måndag 15 november 2010

Aaaaaajjjj!

Ska fatta mig kort:
Jag har jäkligt, förbannat grisont i min högra skinka, ländryggen och en bit ner i mitt högra lår.
Jag har haltat fram hela dagen för att undvika blixtsmärtan som kommer när jag stödjer på benet. Jag fick byta bort mitt combatpass och har försökt självläka här hemma.
Det har gått skit.
Är så arg, ledsen, upprörd och orolig. Jag vill att min kropp ska fungera. Det är alltid olägligt att få ont men sämre läge än så här går ju knappt. Idag skulle jag dra igång med hårdträningen inför SM. Helvete!!!

Jag har fått lite tips av Mathias Brunberg via telefon (tusen tack) och jag har bokat en tid på Rygg och ledkliniken imorgon. Livrädd. Jag har hört att de är hårdhänta och min smärtgräns vid massage och liknande är typ noll. Jag tycker det är galet obehagligt och vet redan nu att jag kommer att grina och hata honom som behandlar mig. Försöker tänka att det är värt det men jag är skeptisk.
Håller tummarna för att det försvinner lika snabbt under natten som det kom igår.

Uppdatering imorgon när jag fått min dom.

Inga kommentarer: