måndag 20 februari 2012

6 dagar kvar

6 dagar kvar tills jag ska stå redo för start i Öppet Spår 2012!
Hittills har jag 10 mil i benen och man ska väl helst ha en 60-70 mil för att få en behaglig upplevelse.... Nåja, sist (2010) hade jag åkte 6 mil och då tog jag mig runt, LÅNGSAMT, men ändå! Det som oroar mig just nu är att Victor låg helt utslagen på soffan igår, han har samma position idag, båda mina systrar har feber och hosta och jag är typ likadan. Huvudvärk som kommer och går och en rethosta som blir värre för varje timme som går...
Ska jag bli sjuk och inte kunna åka??
Jag bytte bort det Combatpass jag skulle haft ikväll för att vara lite klok i förebyggande syfte. Inte något som hör till vanligheterna men folk i min omgivning lyckades övertala mig.
Istället har jag mölat frukt, druckit en stor mängd vatten och ätit både soppa och glass. Hoppas verkligen att någon av alla dessa minikurer hjälper. Mindre kul att påbörja En Svensk Klassiker med att ställa in!!

Tar tacksamt emot alla knep, tips och tricks som ni sitter inne med!!
Nä, nu blir det lite blåbär, fullproppade med antioxidanter :)

Inga kommentarer: