torsdag 8 mars 2012

BodyBalance

Igår gick jag & Victor på BodyBalance eftersom jag flippar på att bara vara hemma på kvällarna och snora... Visst, jag skulle kunna plugga, rensa i skåp och göra annat som måste göras men min kropp vill röra på sig och vara aktiv. Jag får mycket mer gjort när jag liksom är igång och gör saker av bara farten och jag börjar förstå dem som går hemma och ändå inte gör något... man blir helt förslappad och orkeslös... fy fasen, bläää! Bort med förkylningen!! Jag tror att jag skulle kunna tycka om BodyBalance om jag gick på det regelbundet. Problemet är att jag är redo att prioritera bort annan träning... Dessutom ligger passen på måndagar (min combatdag) och onsdagar (min tänkta vilo- och kvalitétsdag).
Inga lätta beslut som ni förstår!

Jag tycker bäst om de låtarna där man tränar balans, mage och rygg. Solhälsningarna är ok och övriga låtar känns mest som stretch och det är välbehövligt men inte direkt roligt. Avslappningen får ett plus, det är inte ofta man bara ligger ner och tänker på ingenting, om man inte ska sova förstås. Mycket gott!

Fortsättning följer... kommer jag fastna för träningen?

Inga kommentarer: